onsdag 5 augusti 2009

Stan med Jakob idag



TjenaTjena!
Idag startade man dagen i stan. På förmiddagen skulle man nämligen träffa Jakob på Övre. Vi började i parken, snackade om ditt och datt, och sen stack vi till ett café och drack te och delade på en chokladkaka med grädde och jordgubbar. MUMS!
Vid halv fem tog jag bussen hem och väl hemma började jag med att plocka undan i rummet som blivit alltför stökigt... 8-)
Sedan spelade jag lite på min keyboard innan jag parkerade baken framför datorn ;)

Puss och hej leverpastej

Dagens + : Mysig dag i helhet. Vem gillar inte att träffa pojkvännen?
Dagens - : Att skiljas åt. Känns alltid lika tråkigt att lämna honom...
Samt att Steve (min stationära dator) fortfarande inte vill starta, och därmed har jag bara gamla bilder. Och laptopen är vääldigt seg vilket också är ett minus.

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen