måndag 17 augusti 2009

SNYGGT GJORT MATHILDA

Mina ben svider. Svider som in i helvete. Och kliar.
Vet ni varför?
Jag lyckades med den svåra uppgiften att sätta mig i en myrstack full av pissmyror. Lyckat säger jag bara! (Y)

Jo, jag skulle rensa grönsakslandet hemma. Så jag sätter mig på knä och jobbar ett tag. Efter en stund känner jag hur et sticker och kliar i benen och tänker: "amen det är säkert bara gräset" för det kliar ju lite på samma sätt... 8-)
Sen reser jag mig upp efter typ fem minuter till och tittar ner. Då kryllar stället där jag just suttit av PISSMYROR!
Så jag går ifrån och kliar mina ben som inte vill sluta klia och svida. Läskigt!

Tips: Sätt er inte i en stack full av pissmyror - Det kliade/sved i typ en halvtimma... och sen känns det bara lite svagt efter det...

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen