tisdag 4 augusti 2009

Nu är jag hemma från Liseberg :)


Hejhej!
Idag kom jag hem från Göteborgsresan !
Där har jag nu varit i två dagar. Ödet bestämde att vi skulle ha åkpass på Liseberg för båda dagarna - och därmed skippa shoppingen på norstads - vilket var jättebra eftersom man knappt hinner med allt på en dag.

Jag undrar om det är något fel på mig. För jag fick nästan aldrig den där riktigt kittlande känslan. Den där som tar andan ur dig och riktigt suger ut ett hål i magen.
Och misstro inte: jag åkte allt.
Höjdskräcken, uppsvinget, kanonen, balder, uppskjutet - ALLT.
Första gången jag åkte höjdskräcken hoppade jag ur stolen. Sa - oo, den kittlade ju till lite grann! och gnuggade mig i tinningarna för att jag hade lite huvudvärk av fallet.
HUR SJUKT ÄR INTE DET?! Jag har ju aldrig åkt något liknande? :O
Jaja, vi vet ju alla att det är något fel på mig, så det var väl ingen nyhet. Men det känns ändå lite skumt...

På bilden hälsar jag på världens snällaste clown :)

Dagens + : Adredalinkicken i att slungas hit och dit i berg-och-dalbanor, gungor och fria fall.
Dagens - : Alldeles för långa köer mot slutet av dagen - vem orkar stå 40 minuter för att få åka en berg-och-dalbana i 2 minuter?

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen