onsdag 19 augusti 2009

JORDGUBBSMASK XD

hejhej!
Idag vaknade man jättetidigt - KLOCKAN HALV SJU - för att åka iväg på Utvecklingsamtal med pappa :)
Bara ros och inget ris :D och på svenska blir det att lärarna inte hade något ont att säga om mig :D:D

Sen träffade man Ellinor och vi gick till biblioteket för att plugga -min idé :D
Sen stack vi iväg och gick lite i affärer samt åt Kinamat innan vi åkte hem till my place.
OCH VET NI VAD VI GJORDE? Nej? Okej - då ska jag berätta!

Vi gjorde en egen ansiktsmask! :D:D
Jätteroligt - man såg ut som värsta monstret! :O
Kanske lägger in bild sen :P

Huden blev faktiskt len! Och för att fortsätta vårt lilla naturspa tog jag björklöv och gjorde eget shampo som jag tvättade håret med! Blev faktiskt bra det med - eller.. ja håret blev rent iaf - men det såg inte ut som shampo :)

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen