lördag 22 augusti 2009

BAKKEN

Idah åkte man med konfirmationsgruppen på återträff till Bakken och Danmarks akvarium. Vi hade jättetrevligt - och flummigt för min del - och jag vill säga tack till er alla för att ha gjort dagen speciell :) Speciellt till Emma Kr som stod vid min sida under hela dagen (L)
Måste bara berätta att jag åkte snurrkarusellerna - vilket är en stor bedrift då jag aldrig har vågat mig ner i dem. Jag är inte så mycket för att kräkas och må illa. Dem var faktiskt roliga - ( :) ) men jag blev lite illamående.. Så jag tycker nog ändå bättre om fria fall och bergodalbanor :D !

Bilder kanske kommer senare ! :D Har dem fortfarande i mobilen som precis dog. :/ Jaja. Puss på nosen allihopa!

Dagens + : DANMARK
Dagens - : Hm... jag mådde rätt illa efter en snurrkarusell... :/

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen