måndag 24 augusti 2009

Här kommer skogsbilderna! :D

Hejhej
Nu är det ju skola och jag har fullt upp med läxor och andra vardagssysslor och därför blir väl uppdateringen lite som den blir... :/
Idag var jag och träffade Hanna i en timme innan jag skulle se Richard :)
Det var jättekul att träffa honom - har ju inte träffats på ungefär två och ett halvt år! :O
Eller ja, för att vara exakt var det på återträffen i sexan... och jag går ju i nian nu.
Här kommer iaf lite bilder från skogen igår :)
Pussa er själva på nosen från mig ;) <3>

Dagens + : Hm... Många plus idag. Kan nog inte riktigt välja ;)
Dagens - : Pappas Michael jackson skiva är spårlöst försvunnen ... och jag som ville kopiera till mobilen! :/ Om någon har en låt av honom att skicka så säg gärna till :D !















2 kommentarer:

Linda sa...

Jättefina bilder!

Anonym sa...

Vi får fotografera i någon skog någon gång - Fantastiska bilder kan det bli, känner jag på mig.
/ Alex <3

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen