tisdag 11 augusti 2009

Ellinor och Hungerspelen idag

Hejhej
Idag vaknade man och skulle börja läsa lite och fick en smärre chock när man kollade klockan som hunnit bli 11.29. Precis då ringer telefonen och pappa undrar om jag och min bror vill ha lunch... Hmm. Pizza till frukost låter kanske motbjudande - men det var faktiskt lika smarrigt som vanligt ;)
Sedan ringer Ellinor och säger att hon slutar tidigt idag så då hänger jag med pappa till stan för att träffa henne. Vi går runt i stan och snart finner man oss på vårt älskade favoritcafé. Vi käkar kladdig chokladkaka och hon bjuder mig på en kopp té.
Ellinor är verkligen underbar. Alla borde få ha en vän som henne.
Tack för en härlig dag vännen :)

Idag läste jag även ut ännu en bok - Hungerspelen av Suzanne Collins. Verkligen jättebra. den boken höll mig vaken fram till småtimmarna natt... :) (eller säger mn igår natt?)
Det innebär att jag ska börja läsa "breaking dawn", igen, men denna gången på engelska istället för svenska. Det blir nog bra inför skolstart.

Dagens + : Att få spendera dagen med Ellinor :D, att Hungerspelen slutade någonlunda bra, att jag ska sova över hos Ellinor imorgon och iväg till ett JÄÄÄÄÄÄTTEKUUL STÄLLE I ÖVERMORGON(WIIE) *Tjuter alldeles speedat* !!!!!!

Dagens - : Faktiskt helpositiv dag idag. Kanske att jag inte kunde använda mina shorts för att jag spillde på dem XD Hm... eller snarare att jag inte får igång Steve och därför måste sätta i recovery skivan som raderar allt jag haft på datorn men som förhoppningsvis kommer få den att fungera igen. Därmed kommer alla bilder från i sommar raderas :'( och min novell som jag skrivit fem sidor på och var dum nog att inte skicka till mejlen... och mina sims3gubbar som jag har fäst mig vid :( ... jaja - det finns värre saker. Och juste: Emma kunde inte hänga med mig och Ellinor till det jääätteroliga stället i övermorgon :/

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen