tisdag 18 augusti 2009

IREALLYDONOTLIKEPISSMYROR


hejsvejs! Vet ni? Jag gillar verkligen inte pissmyror. Varför?

Jo, jag vaknade i morse och det kliade något fruktansvärt på benen. Jag började klia mig, men kom på att jag kanske borde kolla vad det var först. Det var fullt av utslag. Ser ut som myggbett, typ tjugo stycken på mitt underben. Bara framsidan. Alltså stället där alla pissmyrorna angrep mig igår...

Så tips: Låt inte pissmyror komma nära er om ni inte vill ha kliande utslag som bilden visar! (fast jag vet att man inte ser så bra, men om man tittar noggrant så ser man små upphöjningar lite varstans... )


1 kommentar:

amanda sa...

Usch. Urinmyror kan gå någon annanstans. Ha ha.

Ja. Men eller hur? Att längta till skolan. Det är knepigt. Men det kanske är det hela att komma tillbaka till rutiner och vardagen. Ingen aning. Ha ha.

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen