söndag 16 augusti 2009

ILOVEMYNEWTSHIRT<3


TjaTja!
Idag vaknade man med Ellinor på golvet :D
Jag började såklart direkt med att berätta om min fullkomligt obegripliga(för de som inte drömt den XD ) dröm. Om ni vill höra så kan ni ju fråga i en liten kul kommentar :P Efter några timmar bestämde vi oss för att baka. En riktig chokladtårta blev det - otroligt god, men säkerligen den onyttigaste som finns. Jag skulle inte bli förvånad ifall man mätte kalorierna i den och fått fram att en tårtbit var halva dagsintaget.. X)

När Ellinor stuckit satte jag mig vid datorn och redigerade samt rensade bland bilder - därav bilderna tidigare idag :D
Och nu sitter jag här. Och vet ni vad? JAG HAR TAGIT EGOBILDER! :D Typ första gången på ett halvår X) så de kommer väl ut nu de senaste dagarna :)
+++++ JAG ÄLSKAR MIN TRÖJA! <3>
Puss på nosen alla mina sööööötnosiga läsare!! :D <
Dagens + : Många plus idag. Ellinor, solen, tårta, och pizza till mat! :D
Dagens - : Hm... Jag åt alldeles för mycket tårta.. ^^/ Ja fy för. Och jag saknar Emma och Saga <3 style="FONT-FAMILY: courier new">


2 kommentarer:

Jessica sa...

Snyggt!

Ellinor sa...

din tröja är finfinfin :)
joo den tårtan du :O
pusssss på dig älskar dig <3

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen