torsdag 20 augusti 2009

Lalalala


Nu är jag veeery sleepy. Ovanligt. Så godnatt sov gott dröm sött. Skickar med en söt liten visa jag som jag tänker hitta på i stunden... ;) Typiskt tröttflum från min sida.. X) Börjar skrivaaa... NU!


Godnattvisa till mina kära läsare:


Sova sova sova

sov nu gott min lilla vän

sov så gott

tills himlen svart blir rosa

och sedan blå

blå blå

sova sova sova

sov nu gott min vän

sov så gott

tills drömmarna försvinner

och du återvänder till verkligheten

så verkligt så verkligt

sova sova sova

sov nu gott min lilla vän

sov så gott

tills du vaknar pigg och frisk

och upp ur säng vill hoppa

hoppa dig trött

sov

sov nu gott min vän

1 kommentar:

Jessica sa...

Svar: För mig är det tvärtom. Jag börjar med en grej men sedan får jag en annan idé och börjar med det istället. Sedan i slutändan sitter jag där med typ tre oavslutade projekt.

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen