torsdag 13 augusti 2009

Hemma igen

Jaha.. Då var man hemma igen :)
Dagen idag började med att man steg upp klockan 6 tillsammans med Ellinor och gjorde sig iordning inför vår "lilla" trip.
Jag måste bara berätta om det som hände på bussen XD!
Vi tog bussen som tog 2 timmar, och när vi tror att ÄNTLIGEN är vi framme - så ser jag att vår buss-station blinkade på skärmen - är det här? Eller är det nästa? XD Så jag går ju naturligtvis fram och pratar med busschauffören som säger att: Nej, den här bussen går inte dit. Ni får ta en annan buss, och en kille som sitter längst fram i bussen säger: Jo, den går dit!
Och chauffören envisas med att stationen inte står med i hans lista.
Men jag går iaf bak i bussen - jag menar: vad ska man göra? Vi får väl hoppa av någon annanstans i så fall.
Iallafall så var nästa station just den stationen - och jag lyckades se en glimt av den generade minen chauffören hade X) Stackarn var säkert ny för just den linjen...

Det visade sig att mannen i främsta sätet jobbade på Tosse, så vi följde med honom en bit ;)

Jaja. Jag och Ellinor hade jättekul på Tosse och jag ska inte tråka ut er mera. PUSS

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen