torsdag 20 augusti 2009

SKOOOLA - I LIKE




Idag var det den första skoldagen, praktiskt sett. Teoretiskt började skolan i tisdags, men med två studiedagar + uv-samtal.


Vilken känsla det var att gå in genom skoldörrarna som vanligt, och sen komma på att jag faktiskt var en av de äldsta på skolan!


Nia - tiden går snabbt... känns inte som om det var jättelängesen man gick in genom dörrarna som sjua..
Dagen gick bra - startade väldigt lugnt.. Förberedelser inför Gamleby vart vi åker snart :)

Efter skolan skule man till tandläkaren... men när man kommer dit är hon sjuk. Tur är att man har pappa som kunde köra ifatt bussen till nästa station ;)

Hahah jag fick riktigt hoppa ur bilen för att hinna med bussen som stod bakom oss X)


Tummen upp för dagen! :)

Dagens + : Skola! :D:D
Dagens - : Hm... Två saker jag inte vill berätta för er ;) nana nana nana

1 kommentar:

Jessica sa...

Svar: Visst är de helt sjukt lika? Men det är inte samma märke, man kan ju undra vilka som var först!

Jag är en väldigt rastlös människa och vill alltid ha något att göra. Så skinnjackan var bara ett rent nöje för mig att göra :)

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen