måndag 11 maj 2009



Hejhej!
Sjuk idag med :/
Stannade alltså hemma från skolan, och jobbade självklart hemma. Fick klart steg 24 i svenska och läste ut en halv engelska bok till analys =)
Så jag fick ändå någonting gjort vilket känns rätt skönt.
Har bestämt mig för att gå till skolan imorgon. Känns mycket bättre nu så jag kan nog gå iväg.
Tycker dock att jag var värd en dag hemma när jag faktiskt inte mådde bra idag - har inte varit hemma en enda dag under hela terminen. Enda gången jag var borta var när jag skulle resa med konfirmationen, och då ansöker man ju om ledighet...
Ska gå och ta en dusch nu, läsa lite till i eng-boken och sova.
Har föressten hört att ett avbrott på blogger är planerat på onsdag. Så det blir inga inlägg då. Pusspuss
//Mathilda

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen