fredag 8 maj 2009


Hej!

Förlåt så mycket för denna inaktivitet!
Hade prov idag och veckans fritid har gått åt plugg... =) fast såklart har man slappat lite också, men inte haft riktigt tid för bloggen.. =(

Provet gick bra, kändes så i alla fall. Sen får man ju resultatet senare.
Klarade av att svara på alla frågorna, sen är det upp till bevis ifall det blir G, Vg eller Mvg.
Hoppas såklart på Mvg. Men det gör väl alla?

På tal om Mvg, så vet jag ännu inte vad jag fick på min bilduppgift. (se bild) har gått några veckor sedan vi lämnade in den. Men stackars bildlärare har ca 400 elever som lämnar in sina arbeten samtidigt. Förstår ifall han inte hinner med alla arbeten på bara några veckor.... =)

Efter skolan idag vandrade jag och Ellinor till badhuset och hade lite kul där =) ångbastade, men pallade inte stanna där tillräckligt länge för att vi inte skulle se varandra längre... =( Jag tycker att det är så coolt, man ser inte sin kompis som sitter bara några meter ifrån en (kanske 2 ½ m)för all ånga...

Annars hade vi riktigt kul i den lilla vattenbassängen. =)
Men hann inte med bubbelpoolen - eller hann med är kanske inte rätt ord, men bubbelpoolen var alltid smockfull med folk... Vi ville ha den lite folktommare - lite kräset, jag vet, men det är mysigare då =)

Pusspuss <3

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen