fredag 25 september 2009

Orientering: Check

hejhej
Idag var det orientering i skolan.
Först hittade jag de två första kontrollerna - men trean blev svårare; irrade säkert runt i skogen i en kvart-halvtimma och försökte hitta den. Var nästan nära gråtgränsen när jag ensam i en skog jag inte känner, letar efter en kontroll när man inte har en aning var man är på kartan.
hm... Iaf hittade jag tillbaka till tvåan och började om... Tog lite tid men tillslut hittade jag rätt stig X)
Efter trean gick det som smort och jag gick inte fel en enda gång! *Stolt som en tupp*
Med mitt lokalsinne är detta en enorm bedrift X)
Så nu har jag antagligen MVG i orientering - eftersom jag klarade av alla MVG kontrollerna och uppfyllde kriteriet "Ensam".

Puh!

När jag kom hem lade jag mig i ett långt och härligt skumbad - GOSH VAD SKÖNT!
Man är så där ren och varm in till benmärgen efter ett bad.
Mmmmm.....

Dagens + : JAG KLARADE ORIENTERINGEN! WOHOO! och badet:)
Dagens - : Usch vad läskigt det var när man var helt ensam och inte hade en sketen aning om var man var :S

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen