söndag 6 september 2009

Hem, ljuva hem

Tjohej!

Nu är det så att uppdateringen har varit KASS eftersom jag har varit så trött efter gamleby. Jätteledsen för det ...
Men nu är jag här igen - i full form.
Jag kom ju hem från gamleby nu i fredags kväll - och oj vad trött jag var: Tro det eller ej, men en bussresa på 6-6½ timmar är utmattande... :P
Det har varit en sjukt galen och rolig vecka - ett minne för livet - och jag är väldigt nöjd med sakerna jag fick gjort där uppe. Kanske kan ta ett foto på dem och lägga ut? Vi får se.
Foton kommer inte än - har inte fått in dem i Lisa(laptopen) än, så det lär nog dröja - fick inte heller så mycket fotat, så det är nog ingenting att längta efter precis..

Nu ska jag upp och spela bilspel med pappa ;) Pusshej

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha den äran och ett stort GRATTIS på födelsedagen Mathilda ,puss och kram från oss på Stenbocksgatan och ha en jätte bra dag i dag

Mathilda sa...

Tack <3 :)

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen