måndag 21 september 2009

Hejhej

tjenix

IDAG TRÄFFADE JAG MIN DEEEER, tönten har varit i Kreta i två veckor :/ men kul för henne :) Hon har faktiskt fått färg :D

Idag sprang jag ca 5 km och gick ca 2 km på idrotten ;)
wiewie
Hemma satte jag igång att städa lite i rummet... och sen lades gumpen i tvsoffan. Efter gossipgirl satte jag igång och lagade maten. Och nu sitter jag vid datorn och ska börja plugga :)¨

Föressten TACK SÅ MYCKET ELLINOOR FÖR ARMBANDEN - SKIIITFIIINA :D<3

Och vet ni vad?! ^^
JAG SKA BÖRJA PÅ BOXNING * HAPPYFACE*
jiiiihaaa

Min dag. Väääldigt innehållsrik intesant?

Dagens + : TRÄÄFFA ELLIINOOR!!!! :D:D<3<3 Äntligen bestämt att jag ska börja på boxning med Ellinor :)
Dagens - : Inget egentligen.. hm... *tänktänktänk*

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen