onsdag 9 december 2009

kunskapsbarn

Hej hopp!
Auh gosh vad skönt. Nu är allt klart inför denna terminens betyg!
Nu är det bara ett litet soprov och ett projektsteg - dock färdigskrivet - i franska.
Känns otroligt skönt, kommer kunna njuta av sista tiden innan jul nu!
Igår var man på öppet hus :D Jag tycker jättemycket om det, fast jättepinsamt var det i början när man inte riktigt visste vad man skulle fråga! Men lärarna verkar bra och stämningen med - lokalerna är rätt nybyggda så det är nemas problemas där ;)

Åh nu ska jag nog smyga ut i köket, jag tror nämligen mamma har kokat knäck och det doftar något helt otroligt gott :O
kalla mig gottegris - jag bryr mig inte!

Pusselipuss!

Foto: Alexandra Modell: Jag

Inga kommentarer:

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen