tisdag 13 oktober 2009

SMASH


Idag åkte jag iväg med mamma till textilaffären och köpte garngarngarn så nu ska jag STICKA o VIRKA I MÄNGDER! :D:D

Sen köpte vi hem god fika och spelade schack - mumspådet.

Tack för dagen mamma, älskar dig <3


Ikväll blir det f.boxning med Ellinor till nio. Jag ska få ut lite ilska där haha, stackars den som får hålla mitsarna ...
Come join us vetja ! hahha

Nu ska jag surfa lite till innan jag ska vända mig till mina älskade virknålar och NYA STICKOR <3!

hah vilken nörd jag e X) BUT I'M PROUD OF IT!


pusspuss

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mathilda jag läser alltid din blogg och har jätteroligt ,älskar dig
Puss och kram från Stenbocksgatan

Mathilda sa...

hah tack Amma <3
älskar dig med :) pusspuss

Besök f.o.m 4 aug 2009

Website counter

Leta i den här bloggen